voisin sanoa että voi jeesus nyt taas

oon onnistunu ahmimisellani saamaan itelleni refluksitaudin ja haluan vaan kuolla
vaikka sormus vasemmassa nimettömässä on lupaus jostain aivan muusta

joka päivä mä pelkään että joku tuttu löytää tänne ja saa tietää minkälainen oikeasti olen
en uskalla kirjoittaa en hyvästä en pahasta ja koulusta haluan vaan jäädä pois

kaipaan ystäviäni mutta aina tuntuu vaikeelta olla niiden kanssa tai pyytää ketään ulos
oon vaan huomiohuora ja se on syvältä

kaipaan jotakuta jolle oikeesti puhua kaikki ja jota ei tarvii suojella miltään
joka kestää mut ja mun sanat eikä hajoa palasiksi kuin posliininukke

ehkä viiiltely vaan ois ratkaisu kaikkeen mietin ja muistan että uimahallissa katottais tosi pahalla
koulussakin ois vaikeeta jos ei sais otettua pitkähihasta pois

en jaksa mitään ja silti mä vaan selviin
hei ja anteeksi