oon ihan loppu ja mua heitellään luukulta toiselle taas. nyt ne oli antanut väärää infoa yhteen suuntaan ja kaikki tahot on pesemässä kätensä tästä sotkusta.

älä anna niiden voittaa sua, systeemi haluaa vaan että väsyt ja tapat ittes, niin on taas yks ihminen vähemmän viemässä rahaa. näytä niille että turha yrittää.

sain eilen itkukohtauksen ei-mistään-syystä harjoituksissa, itkin aina kun mun nimi mainittiin tai mua olis tarvittu johonkin ja sitten itkin ihan muuten vaan. nytkin pitäis olla jo menossa ja itkettää ihan siks että pitää mennä. ja mä mietin että miks se on pitää, ite mä oon halunnu harrastaa.

pelkään että muut syrjäyttää mut Pojan silmissä ja pelkään että yksi mun kavereista on sen kanssa läheisempi kuin mä ja mä en tiedä tääkin on naurettavaa. sunnuntaina pitäis mennä keikalle ja musta tuntuu että kuka tahansa muu ansaitsis sen lipun ja mä en muutenkaan oo tarpeeks hyvä fani mennäkseni tapaamaan sitä artistia ja mä en oikeastaan taida ees mennä pyydän Poikaa tuomaan sen kaverin mun puolesta.