kello on yks ja mun pitäis olla nukkumassa
koira kaipaa aamulla lenkin tietenkin ja minähän sen lenkitän
minun koira tottakai

oon ollu oudon tehokas ja siivonnu koko talossa ja laittanu ruokaa ja pessy pyykkiä
jotenkin musta tuntuu että haluan vaan hyvittää jotain
ehkä sen etten jaksa enää yrittää
että oon turhautunu jatkuvaan yrittämiseen vaikka tiiän että mun helvettini on ollut tähän mennessä vitusti lyhyempi kuin monien muiden ja ettei mulla ehkä olis oikeutta tuntea näin
en ajattele itsemurhaa mitenkään aktiivisesti mutta monella tasolla se tuntuu hyvältä vaihtoehdolta
turvalliselta

sunnuntaina menin keikalle ja panikoin ja kynsin käteeni verestäviä railoja
ois noi voinu mennä pahemminkin jos mua ei ois estetty

Poika nyt sit loppujenlopuks tulee tänne (yli)huomenna ja ilman ehkä olisinkin turvautunut köyteen
vaikkakin koira ois jääny sitten ilman hoitoa ja se ei olis hyvä kuitenkaan
haluun että sillä on hyvä olla

haluisin repäistä itsestäni ihmissuhteistani irti että voisin tehä lopullisen päätöksen mutta Pojasta irti pääseminen on vaikeampaa kuin tiedänkään

 

This is the way, the way, the way, the way to guard you
To be far away, away, away from you

- Miyavi, Guard You
 

haluan vaan suojella sua ja taata sulle paremman elämän ja mä tiedän ettei se tapahdu mun kanssa

 

(lauloin tänään Eric Claptonin Tears in Heavenia ja itkin koska mulla on H'ta ikävä mä haluan kysyä siltä mitä mä teen koska se osais vastata ihan varmasti)