terapeutti hokee että tee itelles mukavia asioita, pidä huolta itsestäs, ajattele itseäsi,hemmottele pikkusen ja ole armollinen. mut en mä osaa. kaikki on vaikeeta tai väärin ja jos tekee jotain niin jotain tärkeämpää jää tekemättä. helpompi olla tekemättä mitään. mua sattuu aika paljon koko ajan, laivan peräaallokkoon kuolis varmaan nopeasti. en mä tiedä, en kokeillut. ja vaikka se tavallaan harmittaakin niin kai se on vaan hyvä.

mä tiedän ettei missään oo mitään järkeä enää ja silti hymyilen ja nauran, yleensä vähän ottaneena. tai vähän enemmänkin. pelkään alkoholisoitumista koska se on oikeastaan aika aiheellinen pelko ja samalla sanon itelleni että ei se haittaa jos otan kaks tai kolme tai neljä tai lähen baariin kavereiden kanssa. niiden harvojen joihin jaksan pitää yhteyttä (tai jotka pitää yhteyttä muhun vaikken mä mitään jaksakaan).

just nyt mulla on kylmä ja mun tekis mieli jäätelöä, koska en mä koskaan laihdukaan niin voinhan mä pitää huolen ettei se paino laske myöskään vahingossa.